Jde to!.)

29. března 2009 v 13:53 | flexxa |  Photos










 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Surielem Surielem | Web | 31. března 2009 v 10:30 | Reagovat

No tyhle obrázky s barevnou zelenikou jsou úplně pastva pro oči když to srovnáš  těma klobásama nahoře je to o něčem jiném a jde tady hezky vidět co bychom měli jíst a co ne :)

2 nikol nikol | 31. března 2009 v 19:54 | Reagovat

na tech  fotkach  kde lezis na te dece  a  jak jdes  sttim cernym vrskem  a cervenyma krataskama jsi ty??? jestli jo jsi kocka

3 flexxa flexxa | Web | 31. března 2009 v 20:22 | Reagovat

nikol: nééé to bohužel nejsem já, vypadat takhle tak si pískám! ale to budu muset ještě hodně zamakat, resp. takhle asi nikdy vypadat nebudu, protože pro to nemám předpoklady, nikdy sem nebyla drobná..

jinak nějaký rady: nejhorší je když by se měl člověk jídlem trápit a být z toho nervózní, protože pak to dlouho nevydrží. Já vynechala sladkosti (občas si dám gumový medvídky nebo ovesný sušenky či müsli tyčinku když to nejde překonat), buchty, koláče apod. a smažený a vyloženě nezdravý a nedietní jídla (hambáče, zmrzliny, knedlíky, zahušťovaný omáčky apod.). Z masa jen libové kuřecí, taky jím tofu a soju - maj dostatek bílkovin, hodně zeleniny a ráno k snídani a na svačinu a taky po cvičení ovoce. Z příloh hlavně brambory a rýži (neloupanou či Basmati), sem tam těstoviny. Nesladím, čaje vůbec a ovesnou kaši si doslazuji medem. Hodně piju vodu, min. 2 litry denně. Jídlo 5-6x denně kolem 5000KJ/den. Na oběd si dávám menší porci nebo alespoň menší přílohu.

To jsou takový ty všeobecný rady, který si přečteš kdekoliv kde se píše o hubnutí...ale mně to opravdu zabralo a ani nemám chuť na sladké tak často jako předtím, nemám hlad a chutná mi :))

Taky sem se dost dala na sport, 4-6x týdně si dám nějaký to cvičeníčko, ale zezačátku jsem cvičila tak 3x týdně, časem to člověka chytne :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama