nové předsevzetí

14. června 2008 v 9:53 | flexxa |  Předsevzetí
Ode dneška:
- denní příjem okolo 5000KJ (doteď sem po ty dva měsíce co se snažím zhubnout měla kolem 3000KJ a ve dnech přejídání klidně i 9000KJ..takže tohle ne!)
- jíst pravidelně 6x denně (snídaně, svačina, oběd, svačina, 1. večeře a 2. večeře jen něco malého) (jedla jsem 5x denně, ale večer jsem občas mívvala hlad)
- nestresovat se když sním víc (no tak tenhle bod bych opravdu ráda splnila, chce to klid..dost sem si to vyčítala když jsem se byť jen malinko vychýlila od svého v hlavě naplánovaného jídelníčku)
- nepřejídat se!!! (jak už asi víte, pokud jste si přečetly pár článků pár dní zpět, poslední dobou jsem to s přejídáním opravdu docela přeháněla)
- snažit se dodržovat následující poměr/den: (ok, podle rad Ballantines to klidně můžu trošku poupravit, ale tak nějak zhruba bych chtěla, aby to bylo vyvážené)
bílkoviny 60 -75 g (20% celkového denního energ. příjmu)
tuky 25 - 40 g (20-30%celkového denního energ. příjmu
sacharidy 120 - 150 g (40-50%celkového denního energ. příjmu)
vláknina25 až 35 g
- cvičit nebo mít náročnější pohyb minimálně 5x týdně (inline, plavání, fitko!, rotoped, aerobik, spinning...) (tak tohle jsem docela splňovala, ale možná jsem se v tom fitku až moc dřela, trošku to zmírním, prostě žádnej stres, tak aby mě to opravdu bavilo, aby mi to vydrželo!)
- nevážit se tak často, stačí maximálně 1x týdně, hubnutí kontrolovat spíš zkoušením staršího oblečení, které jsem nosila kdysi (vážila jsem se každý den ráno)
- pít 2-3l vody nebo čaje denně (pokud budu vyvíjet víc aktivity, může být i víc, kolem 4l) (pila jsem kolem 7l tekutin denně..ono to asi nějak nevadí, ale chodit kažždých 5 minut na záchod taky není moc příjemný)
- udržet si váhu, neselhat!!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ballantines Ballantines | 14. června 2008 v 10:02 | Reagovat

Těch bílkovin při hubnutí můžeš mít víc než 70g - já měla tak kolem 85 g za den a tuky jsem se snažila držet na 30g max.40 g. Sacharidy do 150g. Ty bílkoviny mám pořád vyšší, protože miluju tvarohy, maso (bílé), ryby, olomocký tvarůžky a některé nízkotučné sýry a šmakouna - toho jím skoro denně a nedám na něj dopustit.

2 flexxa flexxa | Web | 14. června 2008 v 10:25 | Reagovat

mléčné výrobky taky miluju, tvarůžky extra:) šmakouna jsem ještě nezkoušela, tak pokud je to taková dobrota, testnu to..co jsem si přečetla, tak si to hodně lidí pochvaluje

3 °°Dr.Perfection°° °°Dr.Perfection°° | Web | 14. června 2008 v 16:48 | Reagovat

udržet si váhu neselhta!!! to je ta přesná věta!!! ale já přesto selhala x( ty to dokážeš!!! a já snad taky xD

4 Valerinka Valerinka | Web | 14. června 2008 v 21:17 | Reagovat

když tady píšeš ty zásady, já mám podobné...1. jídlo 5000kj, 2. sport 30 minut denně, 3. vše zapisovat, 4. pomáhat si krémy, 5. občas můžu BEZ VÝČITEK zhřešit, 6. neřešit jen váhu, ale užívat si života, 7. být často s mým miláčkem, 8. VÁHA NENÍ VŠECHNO (ale menší je lepší)...to jsou moje zásady...mám je nalepené na skříni... pod tím mám svou fotku, asi tři roky starou... a pod fotkou mám tabulku, v prvním sloupci je jídlo, ve druhém sport, třetí "co se nepovedlo" a datum... a vždycky večer si dělám do prvních dvou sloupců smajlíky.. když se povede jídlo nebo sport, tak usměvavého, když to není ono tak neutrálního a když něco zvorám tak smutného... v tom případě vyplním i sloupec "co se nepovedlo".. občas se v něm objeví, že málo jím...

5 Valerinka Valerinka | Web | 14. června 2008 v 21:17 | Reagovat

jsem se nějak rozepsala :) jen jsem tím chtěla říci, že zásady jsou fajn... a když je máš na očích, tak ti to moc pomůže.. držím ti palce..

6 Deva Deva | 12. září 2010 v 13:24 | Reagovat

ty bílkoviny, pokus posiluješ, můžeš mít cca 1,5-1,8g/kg váhy
Se sacharidama je nejlepší "vlnit" během týdne, tj.mít 2dny s nízkým příjmem sachrů (50-80g), 2 dny se středním (100-150g),2 dny s vyšším (150-200g) a jeden volný den(300g), kdy si v míře dopřeješ na co máš chuť - pro zrychlení metabolismu:))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama