19.6.2008-den 80.

19. června 2008 v 11:52 | flexxa
Snídaně (8:30)
- bílý jogurt, medové müsli, menší nektarinka, kiwi
Svačina (11:00)
- meloun
Oběd (14:00)
- zeleninový salát (paprika, okurek, rajče, sýr, cottage)
- knackebroty
Svačina (16:45)
- knäckebroty
Večeře (19:00)
- 2 rohlíky se šunkou (té šunky jsem zpráskala fakt celkem dost, čerstvou miluju)
- bílý jogurt s müsli
- bebe sušenky
Noo tak opět vydatná večeře...uf!
Tekutiny: 2l vody, 1l zeleného čaje
Sport: ráno 30min na rotopedu
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kačka Kačka | Web | 19. června 2008 v 11:55 | Reagovat

Víš když si najdeš pohyb co tě bude bavit tak to jde vydržet :-)  Já už na spinning chodím pro radost a ne z donucení jako na začátku.Dřív jsem doma měla taky rotoped i eliptical,ale nebavilo mě to a na stroje padal jen prach :-D Navíc myslím,že třeba rotoped je málo.Posilují se jen nohy a člověk to tom sedí jak pecka.Ale zase lepší jak nic.Člověk se taky pořádně spotí a je mu líp

2 Valerinka Valerinka | Web | 19. června 2008 v 12:52 | Reagovat

ty já ani nevím.. jsem si připadala normálně po tom lehčím dnu.. protože den předtím jsem se drsně přejedla.. ju a snažím se být pozitivní.. i když jsou chvíle, kdy to nejde... například předevčírem jsem měla strašnou depku... protože jsem měla pocit, že mi nic nesluší a že ten úbytek stejně nejde vidět, tak že se trápím zbytečně... sice mi centimetry, mamka a přítel říkají, že jsem zhubla... ale já si tak nepřipadám no... ale nevěš hlavu..

3 °°Dr.Perfection°° °°Dr.Perfection°° | Web | 19. června 2008 v 20:57 | Reagovat

týýý jooo!!! to je super jídelníček!!! chváálim!!! se asi trošku inspiruju

4 Kačka Kačka | Web | 20. června 2008 v 9:39 | Reagovat

Ahojky,pěkný den přeju.

Spinning určitě zkus,vyplatí se a s rotopedem se nedá v žádném případě srovnat.Spinning je zábava.První hodiny jsou hodně náročné a člověk to nesmí přehánět.Hodně lidí první hodiny odradí.Jedou jak blázni a myslí si že hned zhubnou.Je hlavně důležité vybrat si dobrého instruktora a centrum kde budeš jezdit.Určitě pokud by byla možnost je lepší jít poprvé na hodinu pro začátečníky.Tam ti všechno vysvětlí a poradí jak kolo nastavit.Jinak spininngem hubneš a zpevńuješ hlavně nohy a zadek.Ale můžu ti říct,že mě po něm hubne celý tělo.No akorát tyhle dvě patrie víc.Výsledky mám zatím následovný-o12cm hubenější stehna a o 7cm zadek.Důležitá je taky pravidelnost.Chodit aspoń 2x týdně a nevynechávat.Spinning má navíc další plus.Úžasně tě nabije energií a dobrou náladou.Ikdyž s první hodiny jsem šla tak schválená a mrtvá,že padaly sprostý slova a prohlašovala jsem,že už na něj nikdy nepudu :-D Jinak nejvhodnější doplńkový pohyb ke spinnu je právě plavání.taky chodím plavat pravidelně a prostřídávám to se spinnem.Plavání je určitě super volba a každej doktor ti řekne,že je ideální na hubnutí.Navíc krásně zpevní.určitě samotné je málo,ale ve spojení se spininngem nebo jiným pohybem je nejlepší...Zkus popřemýšlet a pozjištˇovat jaké sou u vás cvičební možnosti a určtě do sportu jdi.Protože je to ta nejlepší volba!

5 ewa23 ewa23 | Web | 20. června 2008 v 11:00 | Reagovat

ahoj, pozor na tie vecere, 2 rohliky su dost, sunka nevadi.. ale ked si sa do toho dotlacila este mussli... to si davaj radsej na ranajky, vecer je lepsie vela zeleniny skor.. a tie Bebe radsej na desiatu.. ale zvysok dna pekny, len bacha na tie vecere... pekny dnik :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama