Moje zkušenosti

20. května 2008 v 17:35 | lexxa |  Moje zkušenosti
Tak teď bych Vám popsala moje prozatímní zkušenosti se shazováním kil. A očekávám Vaše reakce popřípadě rady, Vaše zkušenosti, klidně i dotazy.)
Jak jsem na tom
Mám celkem sklony k tloustnutí, takže pro svoji vysněnou postavu musím něco udělat. Je jasný že to nebude hned a zadarmo, takže to chce výdrž a hlavně podporu. Doma mám částečnou podporu, ale když vidím, jak se ostatní cpou dorty, zákusky, klobáskama, hranolkama s tatarkou a tak dále, tak to je docela těžký. Ale musím vydržet. Rozhodla jsem se totiž, že letos dám sbohem jo-jo efektu. Každý rok před létem totiž shazuju kila, která stejně potom v zimě zase naberu. Už mě to vážně nebaví, takže se pokusím shodit na svoji vysněnou váhu a potom se nepřejídat a dál jíst tak nějak zdravě a a hlavně pestře.
Motivace
Chce to hlavně pořádnou motivaci! Primárně to samozřejmě dělám kvůli sobě, ve štíhlém těle se totiž opravdu cítím líp (mám to ozkoušený). Navíc když se člověk líbí sám sobě, tak je spokojenější, sebevědomější a tudíž se líbí i svému okolí.) Nechci se stydět vlézt do plavek, chci být na sebe prostě pyšná a to asi každá žena.
Co se snažím dělat pro vylepšení postavy
Je mi 20 let a původně jsem při svých 168cm vážila 77 kg. Takže si asi dokážete představit, jak pěkně jsem byla zaoblená. Chápu, že některým se boubelky líbí, mně se vlastně taky docela líbí, některým slečnám to moc sluší, ale já se v boubelatým těle necítím, takže bych ráda svoji váhu zredukovala na 63kg. Tak jsem vážila zhruba před rokem a půl a to byl ideál. Zatím se pokouším hubnout asi měsíc a teď vážím 71kg. Podařilo se mi shodit 6 kg. Popíšu vám jak, ale jistě to nebude žádná novinka. Klasické hubnoucí tipy. Začala jsem víc sportovat, respektive začala sem vůbec sportovat, protože přes podzim a zimu sem nedělala vůbec nic. Abych se vůbec k něčemu donutila, koupila jsem si permanentku do fitka (kdybych tam nechodila, tak by mi bylo líto těch peněz, který sem do toho vrazila) a chodím asi tak 3x týdně. Zezačátku je nejlepší překecat kámošku, ve dvou se to líp táhne.) Když bude hezky, tak bych ráda chodila na in-line a sem tam bych ráda zašla plavat. Taky víc chodím pěšky. Samozřejmě jsem musela zredukovat a pozměnit jídelníček. Takže žádný zákusky, šlehačky, uzeniny, hamburgery,.. Zezačátku se to zdá těžký a občas člověk zhřeší, ale postupem času se na to dá docela jednoduše zvyknout. Základ je nehladovět, jíst dostatečně a nezdravé potraviny nahrazovat těmi zdravějšími. Proto občas nakupuju v BIO prodejnách. Je to tam sice dražší, ale opravdu se to vyplatí, člověk tam objeví dobroty, o kterých neměl ani tušení. Jinak teda jím 5x denně, dopoledne ovoce, v poledne a odpoledne zeleninu, taky mléčné nízkotučné výrobky, tmavé pečivo (ale v omezeném množství, pečiva se snažím nejíst moc), knackebröty, kuřecí a rybí maso. Naučila jsem se připravit si jídlo, které lahodí i oku, to pak člověku opravdu víc chutná. Na oběd si dělám většinou zeleninový saláty a k tomu různě upravené kuřecí nebo rybí maso (závitky, zapečený maso, špízy,... kdyžtak Vám sem nahážu i moje jídelníčky a recepty, pro inspiraci). Taky více piju. Člověk by měl vypít 2-3 litry tekutin (vody bez bublinek a neslazeného čaje) denně, takže piju zelený neslazený čaj a asi 4 litry vody denně (při cvičení je žízeň veliká).
Naopak se snažím tolik nepít alkohol, jsou to neuvěřitelný kalorie a není to zdraví. Jenže to bude pro mě asi problem, byla jsem zvyklá na party skoro každej víkend. Rozhodně alespoň vyměním pivo za vinný střik. Další mojí neřestí jsou cigarety, ale těch se asi zatím vzdávat nebudu (říkejte si co chcete).
Taky jsem si řekla, že se budu rozmazlovat, sice to není nejlevnější záležitost, ale je důležitý se svýmu tělu věnovat, máme přece jen jedno a chceme se líbit samy sobě. Navíc tak zabiju čas, kdy bych měla třeba chutě na různý (ne)dobroty. Kromě fitka tedy chodím na solárko (jasně, někdo by mi mohl oponovat, že to není pro kůži dobré, ale úplně stejně je to s normálním sluníčkem. Nechci být bílá jak sejr. Základ je nic nepřehánět!! Chci si jen zajistit pěknej snědej základ na léto) a uvažuji ještě o přístrojových lymfatických masážích, které by měly pomoci zmírnit celulitidu a zredukovat obvod stehen. Občas ještě zajdu do sauny, je to neuvěřitelný relax.)
Ještě jsem si pořídila potravinový i jiný doplňky, beta-karoten a kapsle a krémy proti celulitidě.
Tady je ten beta-karoten a kapsle proti celulitidě, který beru 3x denně:
Tady drenážní gel proti celulitidě, kterým si mažu problémové partie každé ráno
A tady sprchový gel
Je jasný, že výsledky se nedostaví hned, ale je potřeba vydržet, mám pocit, že se mi ta celulitida opravdu po tom měsíci trošku zlepšila (s tím, že jsem byla jednou ny té lymfatické masáži).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Saera Saera | Web | 16. června 2008 v 12:44 | Reagovat

nadhera. Moc se mi libi ze na to jdes takhle zdrave a rozumne.. mas muj obdiv! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama